شرح وظایف واحد کارپردازی:
- تحويل اجناس خريداري شده به واحد اموال و انبار بر اساس ضوابط ذيربط
- تنظيم اسناد هزينه لوازم خريداري شده طبق مقررات و آئين نامه مالي شهرداريها
- انجام معاملات جزئي توسط متصدي خريد پس از جلب موافقت رئيس مربوطه
- تهيه و تنظيم و ارائه گزارش از فعاليتهاي انجام شده به مديريت مالي
- اداره و نظارت بر امور كارپردازيها ، خريدهاي داخلي و خارجي
- پيش بيني تجهيزات و ملزومات اداري و برآورد هزينه آنها با همكاري واحدهاي مسئول شهرداري
- دريافت فهرست تجهيزات و ملزومات اداري مورد نياز واحدها و تنظيم برنامه خريد آنها حتي المقدور بصورت عمده
- پيگيري خريد و توزيع مايحتاج كليه واحدهاي شهرداري بر اساس تقاضاهاي رسيده با نازلترين قيمت و با كيفيت مورد انتظار با در نظر گرفتن اعتبارات مصوب و هماهنگي با واحد اموال و انبا