محبان اهلبیت (ع) و یاوران همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی؛
امروز در برههای حساس از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، در حالی که قلوب مومنین در سوگ عظیم فقدان رهبر فقید و فرزانهمان، معمار معنویت و مقاومت، امام خامنهای (رضوانالله تعالی علیه) داغدار است، بار دیگر لحظهی تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل و بیعت استوار با خلف صالح ایشان، حضرت آیتالله مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی) فرا رسیده است.
بدینوسیله به اطلاع میرساند امروز شنبه، دوم خردادماه سال ۱۴۰۵، همزمان با طنین ملکوتی اذان مغرب و عشاء، میدان جمهوری اسلامی شهر لای بید میزبان قدوم سبز و استوار شما مردم بصیر و بصیرتافزا خواهد بود. این تجمع میدانی که با حضور گرم مسئولین محترم بخش میمه برگزار میگردد، تجلی وحدت، شکوه و ایستادگی ما در برابر توطئههای استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل است.
در این مراسم باشکوه، مقامات عالیرتبه با ایراد سخنانی بر لزوم هوشیاری ملی تاکید نموده و خاطرنشان کردند: «امروز پرچم نیمهافراشتهی عزت ما به برکت خون شهدا و هدایت رهبری حکیم، دگربار بر قلههای اقتدار برافراشته شده است. حضور شما مردم در صحنه، تیر خلاصی بر پیکرهی بدخواهان نظام و پیامی صریح به جهانیان است که راه ولایت تعطیلبردار نیست و ما تا آخرین قطره خون، پاسدار حریم نظام و میهن خواهیم بود.»
لذا از یکایک شما برادران و خواهران ایمانی دعوت به عمل میآید تا با حضور حماسی خود در این تجمع، بار دیگر عطر ولایتمداری را در فضای شهر لای بید طنینانداز کنید.
وعده ما: امروز شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۵ – میدان جمهوری اسلامی شهر لای بید – همزمان با نماز مغرب و عشاء



