پیام مهندس مسعودی شهردار لایبید به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام مهندس مسعودی شهردار لایبید به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری لایبید آقای مسعودی شهردار لایبید طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت سردار سر افراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)

دو سال از شهادت پرافتخار “مرد میدان”، فرمانده پرآوازه سپاه قدس اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت. استکبار جهانی و دشمنان خبیث و خونخوار ملت‌های آزاده، به سرکردگی تروریسم دولتی شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار باردیگر چهره واقعی خود را با ریختن خون سردار عزیزمان و یاران مجاهدش عیان کردند؛ اما ندانستند که شجره طیبه عاشورای ۶۱ هجری با این خون‌ها بارورتر و تناورتر می‌شود.

سردار سلیمانی فقط «مرد میدان» مبارزه و جهاد در عرصه‌های جنگ و نبرد نبود؛ بلکه در جهاد نفس، تبلور ایمان ناب و خالص بود. ویژگی‌های اخلاقی و شخصیت برجسته ایشان در عمل به آموزه‌های قرآن کریم و مکتب اهلبیت (ع) حاج قاسم را بدل به عبد صالح خدا و مؤمنی اهل معرفت کرده بود، فرمانده ای که همواره خود را “سرباز” دانست و منیت و نخوت در وجود او جایی نداشت.

به راستی که هرروز زوایای جدیدی از ابعاد شخصیتی و منش والای سردار برای ما عیان می‌شود. که لزوم تبیین و بازشناسی “مکتب حاج قاسم” را برای ما بیشتر می‌کند. سردار همیشه و همه جا، همه را دید جز خودش و این نماد انسانیت و بصیرت و ایثار و خدمت خالصانه او است. این گونه شد که تشییع پرشکوه و محبوبیت جهانی ایشان بیانگر این وعده خداست که اگر برای خدا به دین خدا خدمت کردید، خداوند محبت شما را در قلوب مردم و مؤمنین می‌اندازد.

حقیقتاً هیچ چیز جز شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله و خصوصأ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبود. او که «مرد میدان» بود در دو جهان جاودانه شد و به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خیل یاران شهیدش پیوست.

سردار سلیمانی به یقین یکی از طلایه‌داران عصاره ناب مدرسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است. رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت شهادت سردار عزیزمان، او را از تربیت شدگان اسلام و شاگرد مکتب امام خمینی (ره)، در مسیر پویش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و این مکتب را می‌توان در لابه‌لای سیره، کلام، منش و زندگی این شهید بزرگوار به روشنی مشاهده کرد.

در دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم که در پیروی از ولایت و خدمت به مردم و مستضعفین و مبارزه با استکبار و نظام سلطه بیش از پیش بکوشیم و پاس‌دار خون شهیدان باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × یک =

فهرست