روز ایمنی حمل و نقل گرامی باد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. روز ایمنی حمل و نقل گرامی باد

بسم الله الرحمن الرحیم

۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ایمنی حمل و نقل به منظور فرهنگ سازی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها و مسیرهای درون شهری و برون شهری نامگذاری شده است.
هفته ایمنی حمل و نقل را به پرچمداران حمل و نقل، تلاشگران این عرصه به ویژه کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری و رانندگان تاکسی های درون شهری تبریک عرض نموده و از درگاه ذات اقدس الهی توفیق بیش از پیش این عزیزان را در انجام وظایف خطیر و مأموریت شغلی و تلاش بیش از پیش جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسألت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفت + 12 =

فهرست