«برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان»
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- «برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان»
بسمه تعالی
«برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان»
در این جلسه که به ریاست علیرضا اشراقی معاون برنامهریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضور رسول صالح بخشدار مرکزی و رؤسای ادارات راه وشهرسازی ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر اعضای شورای مسکن شهرستان برگزار شد پس از بررسی مصوبات جلسه قبل تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات خدمات رسانی نهضت ملی شهرهای میمه،وزوان و لایبید اتخاذ گردید.
«برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان»
در این جلسه که به ریاست علیرضا اشراقی معاون برنامهریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضور رسول صالح بخشدار مرکزی و رؤسای ادارات راه وشهرسازی ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر اعضای شورای مسکن شهرستان برگزار شد پس از بررسی مصوبات جلسه قبل تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات خدمات رسانی نهضت ملی شهرهای میمه،وزوان و لایبید اتخاذ گردید.




