به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی لایبید؛ در راستای تکریم مقام شامخ معلمان و پاسداشت جایگاه ارزشمند آنان، مراسم سالانه تجلیل از معلمان مدارس لایبید، با حضور مقامات ارشد و فرهیختگان، برگزار شد. این مراسم که با حضور رئیس آموزش و پرورش بخش میمه و هیات های همراه، امام جماعت شهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید، با آیاتی از کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. در این نشست، جناب آقای کریمی ریس شورای شهر با استناد به کلام مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، معلمان را معماران واقعی آیندهی ایران اسلامی دانستند. رئیس آموزش و پرورش نیز با یاد شهید بزرگوار، مطهری، بر نقش حیاتی ایشان در انسانسازی تاکید کرده و راهکارهای برخورد با چالشهای امروز را در اندیشههای ایشان جستجو کردند. حجت الاسلام والمسلمین بشیری ضمن عرض تبریک روز معلم، یادآور نقش آفرینی معلمان در آینده کشور شدند و یاد و خاطره معلمان شهید میناب را زنده نمودند. شهردار و اعضای شورای اسلامی نیز با ابراز قدردانی از حضور مسئولان و تبریک روز معلم، بر حمایت همیشگی از جامعهی آموزش و پرورش تاکید نمودند. این نشست، با اهدای لوح تقدیر و عکس یادگاری، به پایان رسید.











