سفر معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان محیطزیست به شهرستان
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- سفر معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان محیطزیست به شهرستان
درآستانه دهه ولایت به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان جلسه ای با حضور خانم دکتر انصاری معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان محیطزیست ، حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دکتر جمالینژاد استاندار استان ، ناصر اسدی فرماندار ، تشکیل گردید که در این جلسه مشکلات مربوط به خط محیط زیست در شهر لایبید نیز مورد بررسی قرار گرفت.



