پیام تقدیر و تشکر از حضور حماسی و دشمنشکن مردم شریف شهر لای بید
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- پیام تقدیر و تشکر از حضور حماسی و دشمنشکن مردم شریف شهر لای بید
سلامٌ علیکم بما صَبَرتم…
حضور پرشور، آگاهانه و سرشار از شعور سیاسی و مذهبی شما اهالی غیور در تجمع میدانی امروز، شنبه دوم خردادماه ۱۴۰۵، بار دیگر ثابت کرد که پیوند میان امت و ولایت، پیوندی گسستناپذیر و برخاسته از بطن ایمان و اعتقاد است.
در این ایام حساس که قلوب همه ما آکنده از غم و اندوه است، گامهای استوار شما در میدان جمهوری اسلامی و طنین فریادهای لبیکتان در زمان اقامه نماز مغرب و عشاء، مرهمی بر دلهای داغدار و مشتی محکم بر دهان بدخواهان این مرز و بوم بود. شما با حضور گرم خود در کنار مسئولین محترم بخش میمه، جلوهای بینظیر از وفاداری به آرمانهای والای رهبر فقیدمان و بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی) را به نمایش گذاشتید.
اینجانبان به مصداق وظیفه، بر خود لازم میدانیم از یکایک شما برادران و خواهران ایمانی، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و جوانان پرشور که با وجود تمام سختیها، حماسهای ماندگار در تاریخ شهر لای بید رقم زدید، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.
از درگاه ایزد منان، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دوام توفیقات شما مردم عزیز را در ضلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت داریم.



