پیام تقدیر و تشکر از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم شریف شهر لای بید

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تقدیر و تشکر از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم شریف شهر لای بید
محضر مبارک مردم بصیر، ولایت‌مدار و قدرشناس شهر لای بید؛

سلامٌ علیکم بما صَبَرتم…

حضور پرشور، آگاهانه و سرشار از شعور سیاسی و مذهبی شما اهالی غیور در تجمع میدانی امروز، شنبه دوم خردادماه ۱۴۰۵، بار دیگر ثابت کرد که پیوند میان امت و ولایت، پیوندی گسست‌ناپذیر و برخاسته از بطن ایمان و اعتقاد است.

در این ایام حساس که قلوب همه ما آکنده از غم و اندوه است، گام‌های استوار شما در میدان جمهوری اسلامی و طنین فریادهای لبیک‌تان در زمان اقامه نماز مغرب و عشاء، مرهمی بر دل‌های داغدار و مشتی محکم بر دهان بدخواهان این مرز و بوم بود. شما با حضور گرم خود در کنار مسئولین محترم بخش میمه، جلوه‌ای بی‌نظیر از وفاداری به آرمان‌های والای رهبر فقیدمان و بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به نمایش گذاشتید.

اینجانبان به مصداق وظیفه، بر خود لازم می‌دانیم از یکایک شما برادران و خواهران ایمانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جوانان پرشور که با وجود تمام سختی‌ها، حماسه‌ای ماندگار در تاریخ شهر لای بید رقم زدید، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

از درگاه ایزد منان، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دوام توفیقات شما مردم عزیز را در ضلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسئلت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

8 + 19 =

فهرست