سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست به شهرستان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست به شهرستان
درآستانه دهه ولایت به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان جلسه ای با حضور خانم دکتر انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست ، حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دکتر جمالی‌نژاد استاندار استان ، ناصر اسدی فرماندار ، تشکیل گردید که در این جلسه مشکلات مربوط به خط محیط زیست در شهر لایبید نیز مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

6 − یک =

فهرست