پیام تبریک شهردار لایبید به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار لایبید به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک شهردار لایبید به مناسبت آغاز  هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لایبید حمیدرضا جاوید پرور با صدور پیامی آغاز هفه دفاع مقدس را گرامی داشتند. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین آمنوا و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله و الله غفور رحیم

کسانی که ایمان آورده اند و آنان که مهاجرت کرده اند و در راه خدا جهاد نموده اند،به رحمت خدا امید می دارند و خدا آمرزنده و مهربان است .

سوره بقره آیه ۲۱۸

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ،فرا رسيدن هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… خامنه اي (مد ظله العالي)و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم شريف، ولايت مدار و شهيد پرور شهر لایبید تبريك عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم

حمیدرضا جاوید پرور

شهردار لایبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شانزده − 13 =

فهرست