پیام شهردار لایبید به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار لایبید به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

حمیدرضا جاوید پرور  شهردار لایبید با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

والفجر و لیالٍ عشْر

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

بدون شک دهه فجر انقلاب اسلامی،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند بشمار می‌رود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز دریچه‌ای برای تحقق اهداف و آرمان‌های الهی ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزوهای تمام آزاد اندیشان و مجاهدین سراسر دنیا بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و غرورآفرین، طلوع چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مسئولان و خدمتگزاران استانی و شهرستانی و خاصه مردم همیشه در صحنه شهر لایبید که همواره همگام و همراه مسئولان در عرصه‌های مختلف مشارکت دارند، تبریک عرض می‌نمایم.

حمیدرضا جاوید پرور

شهردار لایبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 + چهار =

فهرست