پیام شهردار و رئیس شورای شهر به مناسبت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار و رئیس شورای شهر به مناسبت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری لایبید، در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر،حسین کریمی رئیس شورای اسلامی شهر و حمیدرضا جاوید پرور شهردار لایبید پیامی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا ۴۴ سال عزت و سرافرازی ملت شریف ایران را به همه آنهایی که در مسیر اعتلای نام این مرز و بوم تاریخ‌ساز شده‌اند و به همه شما شهروندان صبور و مقاوم شهر پر افتخار لایبید، تبریک و تهنیت عرض نماییم.

امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

شهرداری شهر لایبید  توفیق خدمتی صادقانه و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشماری در راستای فراهم آوردن رفاه شهروندان و آبادانی این شهر و دیار داشته و امیدواریم در سال‌هایی که پیش رو داریم خدمتگزارانی دلسوز و متعهد برای مردم شریف شهر لایبید باشیم.

از خداوند متعال خواهانیم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید.

   حسین کریمی                                                                                                  حمیدرضا جاوید پرور
رئیس شورای اسلامی شهر لایبید                                                                                                          شهردار لایبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × چهار =

فهرست