پیام شهردار لایبید به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار لایبید به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

شهردار شهر لایبید طی پیامی آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شهروندان شهر لایبید تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لایبید – علی مسعودی طی پیامی آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران به ویژه شهروندان لایبید تبریک گفت.

شهردار شهر لایبید در این پیام آورده است:

بسمه تعالی

دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز شد.

انقلاب اسلامی ما که ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی قریب یک سده گذشته است و برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند.

اینک در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، مهمترین نیاز کشور وحدت ملي است، لذا براي فائق آمدن بر هر كاستي و مشكلات در همه عرصه ها به همبستگي و همدلي نيازمنديم و ايران اسلامي نماد امنيت و اقتدار است و اين اقتدار و موقعيت فاخر بر آمده از تداوم راه امام (ره)، لبيك به فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالی) و خون شهداء، وحدت ملي و انسجام اسلامي، قدرت علمي و امنيت كشور است.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان به ویژه شهروندان شهر لایبید تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه های دولت کریمه از درگاه خداوند منان خواستارم.

علی مسعودی

شهردار لایبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هشت + 10 =

فهرست