شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لایبید، طی پیامی شهادت حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» را تسلیت گفتند؛

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لایبید، طی پیامی شهادت حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» را تسلیت گفتند؛

به گزارش روابط عمومی  شورای اسلامی و شهرداری لایبید ،شهردار و اعضای شورای شهر طی پیامی شهادت حضرت صدیقه طاهره «سلام الله علیها» را تسلیت گفتند؛

متن پیام تسلیت به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
نام فاطمه(س) در تارک تاریخ اسلام، همواره به عنوان نام فرا قهرمان زن و منبع الهام آزادی، حق خواهی، عدالت طلبی، مبارزه با ستم و تبعیض همیشه درخشان و پر فروغ است.

فاطمه ای که در شأن وی « انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک و انحر. ان شانئک هوالابتر.» نازل می شود تا همه جهانیان بدانند، فاطمه وارث همه مفاخر خاندانش، وارث اشرافیت نوینی که نه از جنس خاک و خون و پول که “پدیده وحی” است، آفریده ایمان، جهاد، اندیشه و انسانیت و بافت زیبائی از همه ارزشهای متعالی روح است که با آمدنش “انقلابی” در عمق وجدان زمان پدید می آید.

و فاطمیه روزهای حزنی است که هر ساله در مصیبت بانوی دو عالم، در کام و جان تاریخ غم و تلخی فراق ریخته می شود تا یادآور شود با استقامت و پایداری مسئولیت خطیر دفاع از حقانیت، ولایت و همه ارزشهای متعالی اسلام را باید تا پای جان بر دوش کشید.

اینجانبان، فرارسیدن سالروز شهادت پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله) و عموم شیعیان تسلیت عرض می نمایم و امیدواریم در این ایام با سوگواری بر غم شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره زندگانی بزرگان دین مبین اسلام را به ما عطا فرماید تا بتوانیم در زمره پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام قرار گیریم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لایبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × سه =

فهرست