پیام تبریک سرپرست شهرداری لایبید به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک سرپرست شهرداری لایبید به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱

به نام خالق هستي

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی          از این باد ارمدد خواهی چراغ دل برافروزی

 يَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ يَا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَارِ يَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَالِ

اینک بهار بستر سپید زمین خسته را در می نوردد و روپوش برف را از سر و روی آن کنار می زند. افسردگان خواب زده را صلا می دهد و دم مسیحایی خویش را بر جان مرده آنان می دمد. هنگام آن است که پنجره دل های افسرده خویش را به سمت بهار بگشاییم. مولای متقیان و امیر بیان، حضرت علی علیه السلام ، فرمودند: «روز عید روزی است که عبادات انسان مورد پذیرش پروردگار قرار گیرد، بخشایش خداوندی نصیب آدمی شود و انسان از گناه و آلودگی به دور باشد».

نوروز باستاني و بهار از باشکوه ترين جلوه هاي رحماني در جهان هستي است که مي توان با تماشاي آن، راهي به سوي خدا يافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. فصلي نو که طبيعت رداي شکوفه بر تن مي کند و انسان ها را به گره گشايي و هم گرايي فرا مي خواند. سال نو هميشه نويدبخش افکار و تصميم هاي تازه اي براي آينده است، آينده اي که همه اميد داريم بهتر از گذشته باشد.

اينجانب ضمن تبريک فرارسيدن نوروز باستاني و حلول سال نو به شهروندان محترم لایبید، بر خود لازم مي دانم، در آستانه سال جديد، از همراهي‌ها و پشتيباني‌هاي خوب و دلگرم کننده همکاران تلاشگر اعم در شهرداری که دل در گرو پيشرفت اين شهر داشته و دارند، سپاسگزاري ويژه نمايم و از آستان حضرت باري تعالي سالي سرشار از خير و برکت به همراه سلامتي، شور و نشاط و مملو از توکل الهي براي همگان، خواستارم.

بهروز سربلوک زاده

سرپرست شهرداری لایبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

9 − 3 =

فهرست