پیام تبریک شهردار لایبید به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار لایبید به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری لایبید، پیام تبریک حمیدرضا جاوید پرور شهردار لایبید به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر به شرح ذیل است؛

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان، دینداری و مجاهدت ملت قهرمان ایران است.

در چنین روز پرفروغی، خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و از خودگذشتگی، به اشغال دشمن متجاوز در آمده بود، سرانجام با خلق حماسه های جاودانه و جانفشانی های فراموش ناشدنی رزمندگان غیور اسلام آزاد شد تا بدین سان اقتدار اراده ملی و دینی در نبرد با دشمن متجاوز و اشغالگر در آیینه تاریخ بازنمایی شود و جهانیان بدانند و ایمان بیاورند که عصر کشور گشایی، استیلا جویی و غلبه بر ملت های جهان به پایان رسیده است.

اینجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه شهروندان لایبید تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق روز افزون ،عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

حمیدرضا جاوید پرور
شهردار لایبید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × 1 =

فهرست