پیام شهردار لایبید به مناسبت روز جهانی قدس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار لایبید به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری لایبید، مهندس حمیدرضا جاوید پرور در پیامی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در سرزمین های اشغالی، مردم را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
متن پیام بدین شرح است:

روز قدس تنها یک نام در تقویم ایران اسلامی نیست بلکه روز بزرگی‌ست که با تبلور جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت شد و امروزه همه جهان با این عنوان و اهدافش آشناست.

چنانکه می‌دانیم رژیم اشغالگر قدس سالهاست سایه شوم خود را بر خاک فلسطین انداخته و هر ساله جمع زیادی از مردمی که برای آزادی سرزمین‌شان مبارزه می‌کنند توسط این رژیم به خاک و خون کشیده می‌شوند. ترور و تحریم نمازگزاران در مکان مقدس مسجدالاقصی نیز در کارنامه سیاه رژیم اشغالگر ثبت است که همه این امور سبب شد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کنند.

امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرموده‌اند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.»

از این رو نباید این روز را تنها برای مقابله با اشغال فلسطین بدانیم بلکه‌ایستادگی تمام قد برابر رژیم‌هایی که با هدف اشغال و چپاول کشورها و ممالک اسلامی پا به میدان می‌گذارند، مخاطبان اصلی شرکت‌کنندگان و راهپیمایان در این روز مهم هستند.

لذا از شهروندان آگاه و فهیم لایبید دعوت می‌کنیم با شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیام روشن خود را برای مقابله و مبارزه برابر هر گونه دخالت یا قصد اشغال و تجاوز به سرزمین‌های اسلامی به جهان مخابره کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوزده + 1 =

فهرست